CROSSNA

Tělo musí vyvíjet silovou vytrvalost, jinak dokonalé míry získat nelze. Pravidelným cvičením CROSSNA se tělo nejen zpevňuje, ale i zvyšuje jeho kondice. Cvičení je pro všechny věkové kategorie a různé typy lidí. Profesionální trenéři se dokáží postarat o úplně začátečníky a věnovat se jim během hodiny, kdy to nejvíce potřebují.
Crossna - druh silového a kondičního cvičení pro všechny věkové kategorie. Kombinuje gymnastiku, atletiku, vzpírání, fitness - cviky a mnoho dalších.

Nepotřebujeme žádně stroje. Stroje si tvoříme sami v lidském podání pomocí funkčních cviků a pár jednoduchých pomůcek. Tréninky jsou neustálé obměňovány a jsou ve vysoké intenzitě. Je třeba se připravit na to, že začátečník bude po prvním tréninku vyčerpaný. Ale i to má svůj důvod, vyžadujeme vysoké nasazení, odhodlanost a pravidlenost. Jen tím Vám můžeme zaručit 100% výsledky.

CROSSNA - začíná pomalu tvořit komunitu a budeme rádi, když se tato komunita bude pod křídly AVALON FITNESS rozvíjet. CROSSNA se pomalu pro naše cvičící stává životním stylem, který nám ukazuje novou cestu a jen Vy sami zjistíte co dokážete na CROSSNA i mimo ní!

HITT HIGH INTENSITY WORKOUT

Intensity Workout je velice efektivní cvičení, při kterém nejenom spalujete, formujete postavu, trénujete svoji vytrvalost, ale zlepšujete i funkci kardiovaskulárního systému. Trénink obsahuje prvky kondičního cvičení, posilování a relaxaci. Při tréninku se soustředíme na posílení hlubokého stabilizačního systému.

WARRIOR TRAINING

Odhodlanost, trpělivost a tvrdá dřina

Lekce jsou vhodné jak pro každého, tedy jak pro úplné začátečníky, tak pro silné válečníky. Jednotlivé cviky jsou upravitelné na lehčí, nebo naopak těžší verzi tak, aby si každý účastník mohl sáhnout na své hranice. Jednotlivé cviky jsou vždy před zahájením řádně vysvětleny/osvětleny a během cvičení jsou tak účastníci neustále opravováni.

V úvodu se společně zahřejeme (agility / žebřík / schody / cviky na obratnost, rychlost a pozornost / zahřátí všech svalových partií), následuje kruhový trénink využívající všech výhod a náčiní aerobního sálu (pneumatika, provazy atp.) a poté je na řadě cvičení zaměřené na sílu středu těla, a to ve dvojicích, aby byl každý jedinec pod dozorem, prováděl techniku cviků správně a jel na své maximum. Závěr tréninku je pak věnován protažení.

Zpevni to!

Lekce je zaměřená na posilování svalů celého těla, avšak primárně se zaměříme na zpevnění problematických partií, jako jsou hýždě, břicho, problémové partie stehen a pánevní dno. Perfektních výsledků společně dosáhneme pomocí míčku, posilovacích gum, činek, váhy vlastního těla, ale také s využitím bosu, TRX nebo flowinu. Do hodin zahrnuji i prvky z pilates, které jsou výborné na zpevnění středu těla (CORE) a také posilování s vahou vlastního těla.

Cvičení je vhodné pro začátečníky i pokročilé.

Tak pojďte, ZPEVNÍME TO!

Sweat It Out

Chceš to ze sebe dostat? Chceš si sáhnout na dno? Chceš to prostě vypotit?
Sweat It Out je cvičební jednotka zaměřená na celé tělo a je založena na metodě „maximálního intervalového tréninku.“ Při klasickém intervalovém tréninku cvičíte v krátkých intenzivních intervalech a s delšími pauzami mezi sériemi. Cílem je zvýšit fyzičku a pálit tuky.
Při maximálním intervalovém tréninku cvičíte v 3 minutových intervalech na maximum s 30ti sekundovými pauzami mezi sériemi. Tento trénink prověří vaší vůli, protože je velmi intenzivní a s krátkými pauzami.
Dokaž, že se nebojíš a zkus to.

Do you wanna let it all out? Do you wanna reach the end of your ro­pe? Do you wanna Sweat It Out?
Sweat It Out is a total body workout. Training is based on a fitness method called "max interval training." In traditional interval training, you exercise at a very intense pace for a short period of time, and then rest for longer periods in between. The idea is to increase your areobic fitness level.
Max interval training has you work as hard as you can for 3-minute intervals, with 30-second periods of rest in between. This is a hard fitness training that requires you to work out at a very high intensity level with little rest in between.
Are you brave enough to try it?

Kettlebell Workout

Přijdtě zkusit Kettlebell Workout!

Co je to Kettbell? Je to tradiční ruská litinová činka vzhledem připomínající dělovou kouli s držadlem. Cviky s kettlebellem zvýší kondici, zlepší držení těla i flexibilitu, odstraní bolesti zad, zpevní jádro těla. V Avalon Gymu máme provedení v 8, 12, 16, 24 a 32 kg. V protikladu s cvičením na strojích v posilovně, při kterých se procvičují pouze vybrané svaly, kombinuje cvičení s kettlebellem kardiovaskulární a silový trénink s prvky cviků pro získání nebo udržení pohyblivosti a ohebnosti těla.

Na Kettlebell příjdu pokud:
  • Chci zlepšit svoji fyzickou kondici.
  • Získat sílu.
  • Hýbat se lépe.
  • Zbavit se přebytečného tělesného tuku.
  • Chci výsledky.

Na Kettlebell nepůjdu pokud:
  • Mám vážné zdravotní problémy s rameny
  • Mám vážné zdravotní problémy s koleny
  • Mám vážné zdravotní problémy se zády
  • Nedokážu 30 minut cvičit s 8kg

Tae-bo

Kombinace kopů a úderů s dynamickou hudbou, rozproudí kardiovaskulární systém a procvičí kompletně celé tělo. Trénuje fyzičku i svalovou sílu, výbušnost, koordinaci těla a flexibilitu
  • bojové techniky procvičí celé tělo: dolní polovina těla, břicho, boky a pas je formována díky kopům, údery přispívají ke zpevnění ramen, hrudníku, zad a paží
  • intenzita cvičení je velice vysoká, což vede k rychlému zvýšení kondice a efektivnímu pálení tuků
  • i přes vysokou intenzitu je ale vhodné i pro začátečníky, během hodiny není tvořena žádná choreografie, každý pracuje na hranici svých momentálních možností

EMP = Silově-formovací cvičení

  • silově-formovací cvičení pro zlepšení kondice celého těla za pomoci tzv. "pumpování"
  • formování svalstva nohou, hýždí, trupu, paží i ramen
  • naučí rozpoznávat pohyby a polohy, které vedou k vadnému držení těla (=přetěžování skeletu)
  • zlepšuje prokrvení svalstva i podkoží, čímž bojuje s celulitidou

EXPANDÉRY

Dynamicko - silové cvičení zaměřené na celé tělo. Specifikem na tomto cvičení je překonávání odporu pružného gumového lana s rukojetí. Cvičení je ideální způsob jak se naučit používat hluboké svaly a vytvarovat tělo.

Provozní doba

Po-Pá: 6.00 - 22.00 hod

So-Ne: 8.00 - 22.00 hod