Jak po Vánocích opět srovnat váhu?

Vánoce jsou za námi a váha opět ukazuje více kil než bychom chtěli. Jak se jich teď zbavit? Přinášíme Vám 8 osvědčených tipů, jak na to.

  1. Snižte energetický příjem oproti výdeji. Jednoduše řečeno: méně jídla, více pohybu. Pokud budete svědomití a začnete počítat svůj denní kalorický příjem a výdej, nezapomeňte započíst také bazální metabolismus!
  2. Snídejte. Slýcháme to všichni už od dětství, ale většina z nás na to stále zapomíná. Snídaně je velice důležitým faktorem při boji s nadváhou. Ptáte se proč? Je to jednoduché, nastartuje Váš metabolismus. O dalších nesporných výhodách snídaně se dozvíte v dalším článku, který pro Vás připravujeme.
  3. Jezte pravidelně. Při boji s nadbytečnými kily není nic důležitějšího, nežli pravidelnost ve stravě. Vaše dieta by se měla skládat z 5 - 7 porcí denně, při čemž by každé jídlo mělo být vždy ve stejný čas. Nikdy nesmíte mít hlad! Malá rada pro Vás: připravujte si jídlo vždy den předem do krabiček.
  4. Dodržujte pitný režim. Ano, i pitný režim hraje velice důležitou roli při hubnutí. Je žádoucí, abyste v průběhu celého dne měli dostatečný příjem tekutin a to nejlépe ve formě čisté vody. Limonády, slazené nápoje nebo alkohol jsou kaloricky vydatné a proto jsou v dietě nežádoucí.
  5. Zaměřte se na kardio tréninky a udržujte tepovou frekvenci mezi 120 - 130 údery za minutu. Zvedáním těžkých činek vybudujete velké svaly, ale nadváhy se nezbavíte. Je důležité, abyste se při každém tréninku řádně zapotili. Není nic snadnějšího, než pálení tuků v průběhu tréninku podpořit kvalitním spalovačem s termogenickým účinkem. Pokud chcete předejít katabolickému efektu (úbytku svalové tkáně) ochraňte své svaly pomocí BCAA.  
  6. Změňte složení své stravy. Plnotučné výrobky nahraďte nízkotučnými. Sladkosti vyměňte za ovoce a každý den snězte 300 - 500 gramů zeleniny.
  7. Nejezte 2 - 3 hodiny před spaním.
  8. NEPOLEVUJTE! Přijdou chvíle, kdy se budete chtít vzdát a porušit svá pravidla. V tento moment je nejdůležitější setrvat a jít dál za svým cílem! Děláte to přeci pro sebe.

Mnoho úspěchu na Vaší cestě a především pevnou vůli Vám přeje Váš Avalon team

 

Provozní doba

Po-Pá: 6.00 - 22.00 hod

So-Ne: 8.00 - 22.00 hod

Ceník služeb

VSTUP
Fitness, box,
aerobní cvičení
100 Kč
Fitness, box,
aerobní cvičení
do 15:00 (odchod do 16:00)
90 Kč
Avalon Cross 170 Kč
student (s platným průkazem) 80 Kč
dítě (do 10ti let) 60 Kč
Osobní trenér 500 Kč / hod
Tréninkový plán 1000 Kč


MĚSÍČNÍ PERMANENTKA 750 Kč
fitness, box,
aerobní cvičení
ROČNÍ PERMANENTKA 6600 Kč
fitness, box,
aerobní cvičení
ROČNÍ PERMANENTKA
(měsíční splátky)
650 Kč
fitness, box,
aerobní cvičení