fbpx

Skupinové lekce

Skupinové lekce mají kromě úbytku na váze, přibrání svalové hmoty také rozvíjet Vaši koordinaci a pohybové schopnosti, posilovat svou vytrvalost a obratnost. Především také pozitivně trénujete svůj dýchací a srdeční systém.

CROSSNA

Tělo musí vyvíjet silovou vytrvalost, jinak dokonalé míry získat nelze. Pravidelným cvičením Crossny se tělo nejen zpevňuje, ale i zvyšuje jeho kondice. Cvičení je pro všechny věkové kategorie a různé typy lidí. Profesionální trenéři se dokáží postarat o úplně začátečníky a věnovat se jim během hodiny, kdy to nejvíce potřebují.

Crossna je typ silového a vytrvalostního cvičení. Kombinují se prvky jak z fitness, ale také z atletiky, gymnastiky a vzpírání. Cvičení se provádí převážně s vlastní vahou a s několika pomůckami – bosu, medicimbal, kruhy. Tréninky jsou neustálé obměňovány a jsou prováděny ve vysoké intenzitě.

BODY FORMING

Jedná se o komplexní cvičení zaměřené převážně na formování a zpevnění stehen a hýždí. Body Forming je kombinací cvičení s prvky aerobiku, posilování problematických partií a protažení partií na závěr lekce. Cílem této lekce je posílení ochablých, protažení zkrácených svalů a redukce tukové tkáně. Body Forming kombinuje především cvičení s vlastní váhou.

TABATA

Tabata je metoda intervalového tréninku. Při cvičení se zlepšují jak vytrvalostní, tak silové schopnosti. Taktéž dochází k efektivnímu spalování tuků. Současné studie prokazují, že tato metoda High-Intensity Interval Training (HIIT) má dokonce lepší výsledky spalování tuků než klasické aerobní cvičení a často bývá o dost zábavnější formou. Jde o 8 cviků v každé sérii k procvičení celého těla v poměru práce ku odpočinku 2:1. Intenzita cvičení je velmi vysoká až maximální. Cviky nejsou koordinačně náročné, a proto je Tabata vhodná jak pro začátečníky, tak pokročilé. Přijďte se s námi zapotit a dostat se do výborné formy a kondice!

X